banner

Vasario 10 dieną devintos klasės mokiniai turėjo integruotą biologijos, fizinio ugdymo ir IT pamoka "Fizinio krūvio įtaka kvėpavimo dažniui ir širdies darbui". Biologijos pamokoje mokiniai įgijo žinių apie kvėpavimo mechanizmą bei fizinio krūvio poveikį kvėpavimo procesui ir širdies darbui. Taip pat šios pamokos metu mokiniai su biologijos mokytojo pagalba analizavo 3D modeliavimo platformoje "Sketchfab" esančius 3D plaučių modelius bei stebėjo animaciją, kuri vaizduoja, kas vyksta plaučiuose, alveolėse bei kraujagyslėse kvėpavimo metu.
Įgiję teorinių žinių mokiniai jas įtvirtino praktiškai fizinio ugdymo pamokoje: tyrė, kaip fizinė veikla įtakoja kvėpavimą ir širdies darbą. Prieš pradėdami tyrimą, devintokai pamatavo pulsą ir kvėpavimo dažnį ramybės būsenoje. Tuomet atliko fizinius pratimus ir pakartotinai pamatavo pulsą ir kvėpavimo dažnį. Mokinių rezultatai parodė, kad didėjant fiziniam krūviui didėja įkvėpimų ir širdies dužių skaičius. Po fizinio darbo mokiniai su mokytojo pagalba analizavo gautus rezultatus, diskutavo ir formulavo išvadas.
 
Fizinio ugdymo mokytojas A. Čekanavičius ir biologijos mokytojas V. Marozas
 

Projektai

ESFIVP-I-1 (Phone).jpg

Pamokų laikas

JONAVOS „LIETAVOS“ PAGRINDINĖS MOKYKLOS PAMOKŲ LAIKAS

Pamoka    Pamokos laikas
     1.    8.10 – 8.55
     2.    9.05 – 9.50
     3.  10.10 – 10.55
     4.  11.25 – 12.10
     5.  12.25 – 13.10
     6.  13.20 – 14.05
     7.  14.15 – 15.00


UPNINKŲ SKYRIAUS

Pamoka    Pamokos laikas
      1.   9.00 – 9.45
      2.  9.55 – 10.40
      3. 11.00 – 11.45
      4. 12.05 – 12.50
      5. 13.00 – 13.45
      6. 13.55 – 14.40